torsdag 4 november 2010

något om mig

Äntligen!
Som jag har väntat på att få sånna utmaningar som åker runt här på internet.
Tack gumman :)

Jag har blivit utmanad av
 Marina

4 tv-program jag gillar;
nytt på nytt
skavland
kongen av queens
bonderomantik

4 saker jag har gjort idag; 
gått tur med Laila
gjort läxor med Adrian
duschat
Äntligen fått eld i öppna spisen

4 saker jag längtar efter; 
ny lägenhet
våren
helgen -utan barn
adventstiden

4 saker på önskelistan; 
Pengar
Lägenhet
En magisk bakis-tablett
En kram :)

4 saker jag avskyr; 
Bilar som inte har blinkersCyklister i vägbanan
Incest
Reklam-mail, när man väntar på annat mail

4 saker jag tycker om; 
tussilago
mat :)
ungen min
folk

4 saker jag har ätit idag; 
kräftor
kefir med crushli
macka med sylt
druvor -röda

4 saker om mig själv; 
Jag har världens plattaste kuddejag duschar hellre kväll än morgon
jag gillar gratis-saker
jag älskar fanta citron

4 personer som jag utmanar; 
Jessica
Kristin
Johanna
Martine

1 kommentar:

  1. Tack men den har jag ju redan gjort,förlåt att jag inte utmanade dig men jag glömmer dig när du inte åker upp i min lista,ska skriva din nya adress sen. Kram

    SvaraRadera