onsdag 2 februari 2011

Mitt vardagsrum

Idag har jag målat min bruna vägg i vardagsrummet (började 7.30 imorse..)
Det blev mysigt. 
Har också haft en sväng på ikea och handlat massa.
Var en del som var slut, men fick bl.a soffaöverdrag.
Den ljusbruna var inte fin alls -så det blev vit.
Denna färgen hade jag när soffan blev köpt och det var inte så praktiskt.
Men då hade jag ju småbarn hemma.
Hoppas det går bättre nu. :)

Fina bruna väggen. På väggen ska det upp väggord och 12 sånna 
ramar som hänger där med bilder på Adrian (krokarna tog slut)

Mattan är ny. Bordet jag skulle ha var slut, men hittade några dukar 
här hemma och fiffade till det lite.

ska köpa något att ha bredvid soffan, men väntar på att något
fint ska dyka upp på finn.
Kuddar och ljus går i lila.

4 kommentarer:

  1. Oj vad du är duktig,det blir superfint!

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Du får komma och se nogare ;)

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blir. Kommer du hit och hämtar ditt bord snart eller?

    SvaraRadera
  4. Så fint det blir! Du är jätteduktig!

    SvaraRadera