torsdag 23 juni 2011

festival-boende

I lördags ringde mormor och sa att han jag skulle bo hos i Borlänge har blivit sjuk. 
Det var min morfars 84åriga bror Erik, som jag aldrig träffat. Det tog en stund före jag orkade tänka på ny bostad.





Men i tisdags satte jag igång. 
Festivalcamping vill jag absolut inte. Gamle-mor hade jag blivit där. 


Så jag gick in på blocket och kollade. 
Hittade en del som hyrde ut rum/lägenheter. Mailade runt som en galning och fick tillslut ett ja. :) Så jag ska bo hos Janne med familj. Onsdag-torsdag får jag övervåningen själv. Torsdag-fredag bor jag ensam på nerevåningen för då kommer några andra uppe. Fredag-söndag kommer det även fler nede -men eget rum får jag :) 



Ett av gängen som kommer ska spela på festivalen sa han. 
Gaaaaanska nyfiken på vilka det är ja. :) Hoppas på att det är okej folk iallafall. Så detta blir bra. Madrass, toa, dusch och riktigt tak :) Lite längre att gå än vanliga campingen, men man går ju inte så mycket fram och tillbaka. Och det är absolut värt det. 


Egengjord karta :)
Jag bor på
röda pricken.
Campingen är den så är
grönfärgad
Festivalen är grå
Sånn cirka då.. 

6 dagar kvar till avresa!!!

1 kommentar:

  1. Å så spännande, så hade jag älskat att bo!!! Kommer bli kanon tror jag!!

    SvaraRadera