söndag 26 juni 2011

midsommardagen på Liseberg

Klockan ringde 6.30. 
Upp och fixa det sista och packa in det sista i bilen.
För att dra 30 mil till Göteborg.


Bara pyttelite packning som skulle in i en golf.
Där bagageluckan är trasig och inga bakdörrar finns :)

Men det gick och vi kom först till Göteborg :)

Sen kom också: Mamma, Erika, Johanna, Jerker,
Madicken, Emma, Molly, Evelina, Denise och Snik

mamma fick en fin present av mig :)

Jag och snik vågade åka atmosfear!!
Och herregud vad underbar!!!

Yngsta i gänget..

Erika vann lite godis :)

Äntligen ville barna åka Balder!

Och vi hade det såå kul :)

Min son var den största spelgalningen.
400:- försvann fort.

Johanna och Emma :)

Barna åker båt.

Emma :)

Adrian och Madicken åkte en sak som de vuxna inte ens vågade (jag våga då:))

Denna var det..

Mamma vann oxå lite godis..


Och det västa på hela resan.
Följa efter Jerker hem.
I mörket med dålig syn.
Inlurad i Göteborg centrum.
Två djur över vägen.
...och ja, idag har jag en jävla huvudvärk..

1 kommentar:

  1. Ser ut som at dere hadde det fint i Liseberg :-)

    SvaraRadera