onsdag 28 september 2011

gåbil

En av mina dagliga besökssidor här på internet är finn.no -gratis. 
Det är norska blocket, med en egen kategori där dem skänker bort saker.
Ja -vi har olja så vi har råd att ge bort saker. 


Här kan man hitta allt (nästan)
Man kan iallafall köpa ett stort hus och fylla upp det med gratis möbler överallt. :)



Idag hittade jag denna annons:



För jente?
Om jag hade kommit med en liten grabb så hade jag då inte fått den?



Tror inte mina grabbar på 2år i barnehagen hade sett att det var rosa ens 
-dem hade sett en bil, en kul leksak.


Äh, nu är det mat och sen simming och sen på besök som gäller. 
Vi hörs!!

1 kommentar:

  1. Det är lustigt det där, att det är så viktigt med kill- och tjejfärger... Det borde väl inte spela någon roll liksom?

    SvaraRadera