lördag 3 september 2011

myseftermiddag


Igår efter jobb tog jag med min lilla prins ut för att äta. 
Vi gick på kinarestaurang. 


Soppa till förrätt.

Jag år sushi.

Adrian provade pinnar.

Efterrätt i kiosken.

När vi kom hem var jag helt slut efter en plandag på jobb.
Gick och la mig i sängen och ställde klockan på två timmar fram.
Men klarade bara att ligga 20 min före jag gick upp.

Jag lagade min cykel och vi begav oss ut.
Två växlar som funkade, dåliga bromsar och himla ostabil cykel.
Och kondisjonen ska vi inte prata om....

Men det blev en väldigt fin tur runt kurland, med stopp i massa skogar för att leta kantareller.
Det blev en del faktiskt. Så det blir kantarellmackor till frukost sen. 


Nu sitter jag med huvudvärk -något som är vanligt på lördagar (utan alkohol oxå ja)
Försöker få bort den med ingerfärte.

Om några timmar går turen ut till Bärum.
Vi ska besöka Marina och Oseas. :)

*Ha en fin lördag*



1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni verkar ha haft det! Skoj att läsa om vad ni gör! :)

    SvaraRadera