onsdag 27 juli 2011

I Hjo

I måndags åkte jag och Adrian ner till Hjo. 
För att uppsumera resan ner; blablabla bla blaa. 
Inte en hel låt kunde jag höra utan att han började prata.. 
Men det gick smidigt ändå. :) 
I Hjo blev det pizza med Erika. 
Igår var vi i Tibro. 
Pappa fixade min bil, så nu hoppas vi att den funkar. 
Har iallafall en skuff igen :) 

Så drog vi och hälsade på Henke som jag gick barn och fritid med. 
Han har jag inte pratat med på 13 år. 
Himla kul var det. 
Sen pizza nummer två :)
Sen har det vart mest bebismys såklart. 
Hon har blivit så stor, men är go än. :) 
Nu har jag äntligen lite ensamtid. 
Adrian kan ju sova till halv tolv nu för tiden. 
Och jag vaknar alltid vid åtta. 

Har haft himla svårt att somna på kvällarna. 
Och det är jobbigt nu när mamma sover i vardagsrummet och man måste tassa omkring här. 
Men men -ikväll blir det vin -då somnar jag iallafall bättre :D

1 kommentar:

  1. Nu blir morris glad när hans kompis adrian är på besök... Han är nog lite ensam nu när vi är på semester. Elin bjurström

    SvaraRadera