måndag 18 juli 2011

ny vecka

Då var det ny vecka och första arbetsdagen är över. 
Har vart en jobbig dag på jobb idag. 
Igår var jag såå bakis. Spydde hela dagen och fick inte i mig en matbit på hela dagen.. 
Så var inte vidare full av energi när jag gick till jobb idag nej...

Efter jobb skulle jag köra till Rasta för att köpa en cykel till Adrian. 
Men då ville inte bilen starta.. 
Så det blev buss och en bra promenad..

Nu sitter jag tänker att jag egentligen borde städa.. 
Men tror jag utsätter det en dag till iallafall.
Det kan ju nästan inte bli värre här än vad det är nu.. :)


3 kommentarer:

  1. Så kjipt med bilen da! Får håpe du får fikset den da...
    Du, den barnehagen du jobber i, ligger den rett ved sykehuset? En av de med Barnehage 1, 2 og 3 på veggen?
    Er innom Ahus rett som det er for tiden. Og har da gått forbi disse barneahgene... Og da tenkte jeg på deg ser du!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med bilen, hoppas ni får ordning på den. Men ny cykel, hade han inte en stor? Har den gått sönder?

    SvaraRadera
  3. den blev stulen i våran -låst och grejjer :(

    SvaraRadera