tisdag 5 juli 2011

peace and love 2011


Här kommer lite kort från min resa till Borlänge. :)


Vid elva på onsdagen satte jag mig i bilen ensam och drog iväg på långtur.


Blev ett litet mat och toa-stopp.


Före jag äntligen var framme.


Packade in i rummet. Och så var det ner till stan och hämta ut bandet och komma sig in på området.


Och såklart äta den första Langosen!! :)
Och så hoppa in i öltältet.


Träffade fort dem här trevliga killarna: Jari & Osko.


Och sen även Danne.


Det första viktiga bandet! :)


Hittade kusin Joakim och hände med dem en sväng till campingen


I Öltältet.


Vimmel


Mimikry var igen skitbra :)


Och de älskade radioaktiva räker!!



På lördagen kom grabbarnas kompis Sari. :)


Danne följde mig hem varje kväll, för jag hade visst hyrt rum längst bort förbi det farligaste området i stan.. Bjöd in mig själv på nattmat en kväll :)



Mer alkohol..


Lekte fjortisar. :)


Efterfest hos Osko, ihop med hans grabb på 10 år. 
Här ska jag hyra rum nästa år.
Det är så centralt att man ser ena scenen från balkongen.


Resan hem, utan karta resuterade i en tur till mora (10 mil felköring)
Plus helt fel väg in i norge. Det var ingen tull, och ingen svensk affär före jag var i Norge.
Och vilken småväg!


Hade turen att hamna bakom denna på hemvägen.
I ca 1 timme utan att köra om.
I uppförsbackarna gick det i 30km/t..


Men jag kom hem. Och under denna semesterveckan har jag kört över 130 mil..










4 kommentarer:

  1. Låter som at du haft det bra.
    Modigt av dig att åka själv på festival tycker jag!

    Du brukar fråga om deckare.. Nu är jag helt inne i Hammarbyserien, har du läst dem? 4 böcker av Karin Gerhardsen. Läser nu Mamma, Pappa Barn och den är sjukt bra!!

    SvaraRadera
  2. Åå vad kul,vilket band bodde du med nu då? Härliga kort!

    SvaraRadera
  3. Høres ut som du fikk en knallbra tur! Det er deg vel fortjent, Jennie!

    Fortsatt god sommer :)

    God klem fra meg

    SvaraRadera
  4. Åhh, can I haz festival också..... :P

    Nästa år så drar vi ihop ett gäng och roadtrippar ordentligt xD

    Mvh Lennart

    SvaraRadera