tisdag 23 augusti 2011

Adrians rum



Har ingen bild av hur Adrians rum ser ut med den nya sängen och vita väggen än. 
Måste köpa nya bokhyllor och tvbänk först för att få plockat iordning på allt. 

Men här är en bil på hur himla stökigt det är nu. 

Och hur kul det är med saccosäckar.. :) 

Hela hans rum är fullt, de andra rummen börjar fyllas upp. 
Det sitter kulor under sockar och på kläder. 
Ja, nästan överallt. 




Borde jag dammsuga snart? 

*****************************

Idag är jag hemma med Adrian. 
Jag vaknade 4 i natt av han spydde på toa. 
Otroligt hur snabbt man egentligen vaknar när det är något fel på barnen.



Nu har han spytt ca 4 gången och har diarré. 
Stackars killen. 
Detta är ca 3 gången i hela hans 10åriga liv som han har omgångssjuka. 

Så idag blir det en skämma-bort-son-dag.

2 kommentarer:

  1. Omgångssjuka? Maginfluensa heter det;) Mina ungar har haft det massa gånger,det är inte alls trevligt. Skäm bort han rejält!

    SvaraRadera
  2. Jag gör det.
    Det går i cola, glass och film.

    SvaraRadera