lördag 27 augusti 2011

spontan

Igår kväll drog jag upp till Kathrine och Tor Erik.
Skulle senare på vinkväll hos Hampus.
Men fick en sms om att de hade tagit en spontantur över gränsen.

"Det låter som oss det -ska vi dra till Ullared imorgon?" säger TE.
Jag säger att det går nog inte för ska på sommarfest kl 18.
Joda -vi är hemma till tre svarar han.
Och så var det bestämt.

Drog hem och la mig och somna vid 23.
Klockan ringde 2!!
Och kvart i tre var vi påväg 40 mil söderut.

Och vi var framme på Ullared precis klockan 7.
Handlade två timmar.
Och så drog vi tillbaka.
Middag på Mc donalds före de flesta ens stått upp.
Och lite gränshandel (cigg, dricka, godis)
Och vi var hemma här igen före tre. :)

Jag har alltså sovit 3 timmar inatt.
Inget i bilen eller på dagen.
Och inatt ska jag hålla ut på fest till det stänger kl 3 :D

Jag gillar att vara spontan.
Och sova kan man göra när man blir gammal.

Och jag sparade ju lite tid eftersom jag köpt julklappar till 

Madicken, Emma, Molly, Elin, mamma, Kristoffer, Oseas 
och alla 3 på jobbet!! 


Mitt härliga sällskap i baksätet.
Vi skratta massa båda två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar