torsdag 7 oktober 2010

en härlig dag

Hade en härlig dag med en härlig tjej igår. Vi drog till mitt hemland vid halv tolv. Där klippte Laila sig i nästan tre timmar medan jag så fint klarade att shoppa själv. Det blev en del ja. Massa kalenderpresenter till Adrian så tror nästan jag är färdig nu. Han fick även tre par nya skor. Lite varma underkläder till oss båda blev det och såklart cigg och godis. :) 
När Laila var färdig njöt vi en svensk pizza -som jag saknat den! Och god var den också. 
Jag hade köpt en cd med gammal svensk musik så i bilen hem blev det allsång. :) 
När den cd´n var slut fortsatte vi med barnsånger. 
På hemvägen stannade vi på en bensinstation och fick syn på outleten på vestby -den var helt ny sen sist vi var där. Väldig fin, men köpte bara en kalenderpresent till.. 


Idag värker det i armar och ben och konton vill jag inte ens in och se på.. 
Och vad ska jag i eftermiddag; Jo -på shopping med Ann-Kristin och Hege :) hihi.

1 kommentar:

  1. Låter som ni har haft en toppendag, kul. Kramar från Hjo

    SvaraRadera