söndag 24 oktober 2010

helgen

Då är helgen nästan över och jag inte vart duktig på att skriva.
I torsdags hade jag syklubb -den första. 
Laila, Ingunn och Marina var här. Tonfisksallad och grönsaker och dipp myste vi med. 
Det var riktigt riktigt trevligt. 

Jag och Ingunn bestämde oss för att ta en fest i fredags -och sånn blev det. 
Satt här hemma och fick i oss en del dricka och så ut i Lilleström. 
Det blev en mysig och rolig kväll. 
Med efterfest som varade till efter kl 6.. 



Så anledningen till att jag inte skrev igår är väl ganska klar.. 
Gick upp frammåt kvällen och såg en timme på tv och i säng igen. 

Idag är det bättre -vart en tur på loppis och köpt 10 böcker till Adrian och ett par skridskor. 
Nu kommer han snart hem och jag funderar på om vi ska baka bullar.
...eller byta till vinterdäck. 
Är lite skeptisk till att byta själ.. Litar inte helt på om jag är stark nog. 
Men jag har ju gjort det förr då -och det har gått.. 
Äh, får fundera lite på det.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar