söndag 17 oktober 2010

upp igen

Igår målade vi (jag och Stian) i radhuset i många timmar. Blev klar med taklister pluss 6 rum: vindfång, hall, hall uppe, två sovrum och vardagsrumm uppe. 
Och nu när kaffen är uppdrucket är det bara att dra tillbaka och måla mer. Det räcker inte med ett stryk nej.. 
Jag undrar när jag ska hinna städa här hemma jag -idag har jag faktisk lust till det. 

Vill bli klar med huset snart. Vill få sålt huset snart. Vill ha en mindre lägenhet till mig och Adrian snart.

Nej, kan inte sitta här längre -hopp i målarkläder och dra upp..

1 kommentar:

  1. Jeg må si du jobber iherdig med å få ferdig huset. Men god hjelp fra Stian håper jeg. Håper dere får solgt det fort etter ferdig oppussing altså. Krysser fingre for det. Og for at du får en mindre leilighet for deg og Adrian. Hvor lenge kan du bo der du bor nå da?

    SvaraRadera