lördag 4 februari 2012

Dröm

I natt har jag haft ett perfekt liv.
Jag var i en jättemysig stad. Massa hus, täta.
Och där bodde den vackra pojken som blev min.
Fräknar på kinderna och axlarna. Småkrulligt hår i mörkbrun, ljusbrun och slingor av lite blått och gult.
Underbara ögon!
(om någon känner han i verkligheten så hör av dig) han bor i en stad i Sverige.
Mamma, Johanna, Jerker, Elin och Erika var också där.
Också dem på semester.
Jag och Erika letade loppissaker i tvättstugor.
Och Jerker berättade att det nu för tiden inte är konstigt att man kan uppstå från döden nu för tiden.

Så både DEN killen och lillasystermys i natt -varför kan inte heller dagen vara sånn?

3 kommentarer:

  1. Jag känner inte killen men staden låter som Hjo:)

    SvaraRadera
  2. Bara att staden var lite större då, kanske 100000 pers.. :/

    SvaraRadera