tisdag 7 februari 2012

En tisdag

Nu var det skönt att sätta sig och se på fire stjerners middag. Det är ett program som både jag och killen gillar.

Jobba till kvart i fyra idag, så hem och fixa nudlar till Adrian och byta om för att dra på träning. Idag prövdade vi step. Enklare än powerstep, utan styrka. Fick det till rätt bra idag. :)

Efter 55 min träning var det affären som gällde. Så hem och laga hamburgare (och fiskburgare) med pommes.
Så äta och in med allt i diskmaskinen.
Hann precis torka av alla bänkar före detta program började.
Kaffe och tv en timme nu.
Sen dusch av mig och lägging av grabben.

Sen blir det under filten med frustrerte fruer (och förhoppningsvis inget godis idag.. Har blivit typ var dag i lång lång tid nu..)

Det var min tisdag.
Har din vart bra?

1 kommentar:

  1. Gud vad hon är söt er lilla hamster! Det är bra med oss, har ingen blogglust så det ekar tomt på bloggen men hemma så målar jag skrivbord, kikar på tv och sover. Lite sen vinterstämning alltså :)

    SvaraRadera