fredag 3 februari 2012

Duktig :)

På jobb idag var det min tur att ha storsamling.
Alltså stå framför ca 12 vuxna och 50 ungar och sjunga med sin fina sångröst.
Detta var första gången som jag inte var sjukt nervös. Förut har jag var dålig flera dagar före.
Idag var det till och med lite kul ibland, och lite grann nervöst då. :)

Jag har också hämtat Adrian på skolan och kört in han till ryen för att fixa på ortosen som gjorde ont.
Och ni som känner mig vet hur mycket jag gillar både osloköring och vinterköring.
Och ännu bättre när man kommer fram och det är kaos av bilar och enda möjligheten är en fickparkering (inte så trångt då)

Och inte nog med det; av tre chanser att få parkeringsböter klarade jag undan alla! :)

Detta firade jag med sushi :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar