söndag 12 februari 2012

fullt

Samma problem som i julas. 
Minnet för foto är fullt.. 
Då satt jag och raderade en och en bild av de jag inte använt i bloggen. 
Men jag har ju inte lust att ta bort dem som är i gamla inlägg. 
Bloggen blir ju som ett gammalt minnesalbum där man själv kan gå tillbaka och se vad man gjorde för ett år sen. 


Så före någon kommer med en himla smart lösning på hur man får fixat detta probelmet så startar jag en ny blogg. 
Testar på wordpress. 
Är det någon som har erfarenhet med denna sidan? 


Det är inte förrän man inte kan, som man märket hur beroende man egentligen är av bloggandet.. 
Så nu får ni flytta in på:

http://svenskbaggen.wordpress.com/

Vi ses där hoppas jag :)


Märkte nu att jag inte klarar att ändra design på wordpress, så gjorde lika gärna en ny blogspot med min andra mailadress.. 


Här hittar du den:


http://svenskbaggen.blogspot.com/


Så nu är frågan:

Vilken ska jag välja...?

5 kommentarer:

  1. Det går visst ändra layout på Wordpress, finns massor av mallar under themes/mallar. Wordpress såklart, det kör jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så man kan gratis ändra till egen header och bakgrund? Hittar det inte jag?

      Radera
    2. Ja, det kan man. Ska jag hjälpa dig? Maila inlogg och headerbild på till linda@hagahome.se så kan jag skicka dig en instruktion

      Radera