måndag 17 oktober 2011

härlig helg

Redan jobbat en dag efter denna roliga helg. 

Jag och Hampus kom oss tillslut ner till Göteborg efter ca 4 vägarbeten med massa kö och omköring. 

I helgen har vi shoppat, i Göteborg och gränsen. 
Vi har ätit massa skitmat. 
Hört på massa bra musik i bilen. 
Vart hos Linda och gosat hund, kattungar och hästar. -Himla kul att träffa henne igen efter ca 16 år :) Och inte nog med att vi fick bo där och hade en hel våning för oss själva -hon sjutsade oss till konserten och hämtade oss oxå!! 

Och såklart: Sett, hört och hoppat till BÄSTA Dia Psalma! 

Det kändes som konserten var till mig. Alla mina favoritlåtar blev spelade -till och med det döende barnet! 

En luvjacka till mig och en T-shirt till Linda -med signeringar blev köpt. 
Och jag fick 150:- rabatt på grund av min tatuering :) 


Bilder från Dia psalmas facebook-sida:


2 kommentarer:

  1. Gud vad roligt det låter. Linda, är det en kompis från Hjo?

    SvaraRadera
  2. Det var det!!
    Linda och jag gick i samma klass från ettan till nian :)

    SvaraRadera