tisdag 4 oktober 2011

väntar

Väntar på att klockan ska bli ca kvart över sex. 
Då drar jag och Hege till Sats för att melde oss in! 
Hoppas även på att en grupptime är ledig. 


Så i en ålder av snart 32 år ska jag för första gången sätta min fot i ett träningsstudio!!
Lite nervös ja. :) 

Men har börjat gå så massa upp i vikt att jag i söndags kände min mage dallra när jag jogga!
Och DET vill jag inte.
Så nu prövar jag att vara duktig med mat och godis också. 





Väldigt lätt eftersom jag och Hege var i sverige igår och jag råkade få med mig smågodis för 110:- :o 
Hihi.
Jag har vart sånn sista året att jag ätit antingen godis eller chips VARJE dag!
Så detta blir hårt.
Igår klarade jag mig faktiskt (men den svenska pizzan kanske inte är så nyttig heller..?)

Och när det gäller mat äter jag sjukt massa.
5-6 mackor till lunch är vanligt..



Min egna regel från nu är: 
Träna minst 2, helst 3 gånger i veckan.
Äta snacks bara 2 dagar i veckan.. 

Max 3 mackor till lunch och middag till jag är mätt -inte proppmätt :p

Så Jennie: LYCKA TILL!!



3 kommentarer:

  1. Skippa de där hemska mackorna helt å ät en riktig svensk lunch istället *s*

    SvaraRadera
  2. Tror barna hade blivit lite avundsjuka om jag hade dukat upp med middag :)

    SvaraRadera
  3. Härligt Jennie,det är kul att träna!

    SvaraRadera