onsdag 12 oktober 2011

paus

En liten stund vila innan vi ska iväg igen. 
Idag har jag vart på jobb igen, och kom hem och lagade middag.
Adrian gör alltid sina läxor före jag kommer, men inte idag nej -bra att jag kollade för han sa att han hade glömt alla böcker (som han inte hade) :)

Snart ska jag och Laila iväg och träna -nåt som kommer bli himla jobbigt efter en veckas uppehåll :/ 
Huvudvärken är nästan borta, men sitter nog litt i -liksom hosta och snuva. 
Bläää..


Igår hade jag årets föräldramöte. 
var såklart litt nervös -men absolut inte som förr. 
Himla skönt var det att klara det så fint :) 

Och till det bästa just nu. 
Jag har äntligen fått fixa både bostad, biljett, barnvakt och kompis till Dia psalma i helgen :) 
Så på lördag drar jag och Hampus på Göteborgtur! 
Sååå snällt av han, han gillar inte ens musiken. :) 

Åååå, jag längtar så! 

Har sytt om en t-shirt till klänning oxå. 
Vet inte om den är så ful att man kan ha den eller om den är så ful att man inte kan :p 

Vad tycker du? :/ 
Heeelt ärligt tack ;)






4 kommentarer:

  1. Åh så kul med Göteborgtur :-) Ärligt svar: På Dia Psalma konsert JA någon annanstans NEJ ;-)

    SvaraRadera
  2. Joho absolut mitt ärliga svar, du kan ha den när som helst! Jag beställer en direkt :-D Vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  3. Jaa -det ska bli skitkul :)
    Har inga fler dia psalma tröjor tyvärr Gunilla ;)
    Tack -det kan säkert bli söt, om man hade valt några andra färger..

    SvaraRadera
  4. Jag tycker absolut du kan ha den!! Jättefin!

    SvaraRadera