onsdag 19 oktober 2011

idag

Det blev visst full upp på denna lediga eftermiddag oxå :)
Men jag gillar det. 
Så Jessica; kan nog hända att det inte är superstädat här på fredag ;) 

Hängde med Laila på min första spinning-timme idag. 
Fy farao, det var hårt ja. 
Och mina knä ville inte alls, kändes som dem skulle kollapsa och bara gå av.. 
Varför det? 

Efter träning var det shopping (fler julklappar;)) så lite sushi till mig och soppa till Adrian -han diggar sjögräs! 
Dusching och lplocking hemma, skriva klart en statusrapport till jobb imorgon. 
Göra klart läxorna och förbereda inför Adrians utflykt imorgon och så kastat han i badkaret. 

NU är han i säng -och jag har äntligen satt mig ner i soffan. 

Kvällen är en skön tid.



Fina tavlan som fina Adrian gjort till mig :) 

1 kommentar: