onsdag 5 oktober 2011

Sats

Okej -träningen går bra. Var med på ett 45 minuters pass med sh'bam igår.
Det är ganska likt zumba -bara med nyaste musiken och mer dans.
Svårt var det och det värsta: glasväggar så dem utanför kan se på oss!
Idag var jag och Hege där igen. Körde 40 minuter på elipsemaskinen :) det var jobbigt ja - och det ska det.


Och exakt sånna här kläder har jag ;P

Tre mackor på jobb går också bra.

Så den sista.... Har nu ätit godis två av tre dagar denna veckan :/
Men men.. Träningen är viktigast.
( och godis är gott )

1 kommentar:

  1. Det är svårt det där med godis, jag brukar försöka med att dricka te när jag blir godissugen. Kommer man bara ur sockersuget (brukar ta 2 veckor för mig) så är det mycket lugnare sen. Men det är lättare sagt är gjort!

    Bra kämpat! Jag har 4 kg för mycket och tränar inget. Det kommer väl antar jag.

    SvaraRadera