måndag 19 december 2011

Julklapp

Min första julklapp till mig själv har kommit.
Men denna tänker jag inte slå in. Har redan börjat skriva.
Jag hade en för 2011 också.
Och för mig som är så kräsen och byter kalendrar var månad så är detta nytt rekord.
19 december och samma kalender som i januari! Ett helt år!

Jag är meganöjd. :)
Man designar lite grann själv. Och kan synkronisera med facebook så alla födelsedagar blir inskrivna!!
Bästa idéen på länge :)

God jul Jennie önskar Jennie

Man designar själv framsida och baksida
Lila färgen uppe väljer man själv, och här ser du en födelsedag.
Ja, jag har ambitioner om att träna.. 

4 kommentarer:

  1. Oj, vilken bra grej. Var hittar du den?

    SvaraRadera
  2. Kult, var det dyrt?
    Hvor fikk du ordnet det?

    SvaraRadera
  3. Här fant jag den:

    http://www.personligalmanacka.se/

    SvaraRadera
  4. så fin, ska jag nog beställa till mig själv!

    SvaraRadera