tisdag 13 december 2011

Oj

Glömde nästan blogga idag! :o
Jag gillar att ha minst ett inlägg om dagen.
Bara för jag gärna läser varje dag hos er. :)

Formen till Adrian är bättre. Febern är borta men huvudvärk än..
Imorgon ska han på skola!

Jag är 50% sjukskriven denna och nästa vecka.
Idag var jag egentligen hemma, men mötte upp 7.15 för att vara med på lucia och frukost med föräldrarna. :)
Så drog jag faktiskt på shopping en timme -oootroligt skönt att vara helt ensam utan någon som pratar :)

Hemma har jag pysslat lite, gjort klart en julklapp till en söt liten pojke :)
Och så somnat utslagen på soffan..

Nu blir det greys, och så natta före jobb imorgon. :)
Och ja, längtar till torsdag då jag ska vara hemma utan barn.
Märker att jag inte har tid att tänka och känna nu. Det kommer som små stöt emellanåt..

Puss på er :)


Hade ingenstans att lægga alla julklappar, så var ju bara tvungen att fixa en "gran":

4 kommentarer:

  1. Skönt med shopping i lugn och ro. Snygg gran hörru. När ska vi mötas för att byta julklappar då?

    SvaraRadera
  2. När var det ni hade besök nu igen?

    SvaraRadera
  3. De kommer fredag kväll och åker söndag förmiddag

    SvaraRadera