söndag 18 december 2011

Kläder

Adrian har ju som sagt slutat hos sin avlastningsfamilj.
Dem är inte alls intresserade i avslutning efter 5 år! Bara sura svar får jag.
Men jag skrev och sa att jag ville ha tillbaka hans kläder.
Han har haft lite liggande så det ska räcka en helg och vi slipper sända med var gång.
I fredags kom han med en sopsäck.
Med:
8 byxor
15 t-shirt
7 tröjor
15 boxer
5 superundertöy
20 par sockar
5 bälten.
Massa badbyxor, jackor, vantar och andra utekläder!!
Och då har jag inte räknat med 2 påsar med för små kläder..

Helt otroligt.
Jag har ju funderat på var kläder tagit vägen, men saker förvinner ju på gympa och sånt.
Vad pengar jag kunde sparat på att slippa köpa nytt!!

1 kommentar:

  1. Men gud vad dåligt av dem, så sorgligt att de uppför sig så med tanke på avslutning. Och de kunde kanske ha haft lite mer koll på hur mycket kläder som faktiskt var där.

    SvaraRadera