torsdag 29 december 2011

Färdig


Klarade att städa färdigt. 
Var noga idag med dammtorkning, dammsugning och våtmopp :)


Sååå Skönt att vara klar :) 
Ska nog ut sen och köpa nya bruna ljus till min vackra vita 5armade ljusstake jag fick av mamma på jul. 

Och Linda; Jag städa säkert var fredag när jag var liten, men då betöd bara städa att man plocka iordning. 
Sen var det massa som kom med dammsugaren :) 
Och jag tror nu att det var bra att vi inte städade så mycket som barn -för nu tycker jag det är roligt som vuxen. :) 

Eller så är det kanske för att jag alltid vart lite pysslig, och gillar att grejja.. :)

(Nu vågar inte jag inte lägga onödga kort till alla inlägg, för snart är det fullt igen!
Vad ska jag göra??)

2 kommentarer:

  1. Det var när vi var unga (=10 år sen) så du städade säkert väldigt noggrannt. Det verkar du fortfarande göra!

    SvaraRadera
  2. Vaddå fullt? Jag har massa massa kort i min blogg??
    Duktiga du som städar!

    SvaraRadera