söndag 1 januari 2012

Nytt år

Och vart himla dålig bloggare.
Grannen har låst sitt internet så nu kan jag bara gå från telefon..
Annars har jag vart på fest i fredags. Skitkul var det.
Gårdagen var värre. Spydde som en gris.. Kom mig upp vid sju och fick i mig godis.
Så gick jag bort till Vibeke och hennes bror. Vi låg slängda på soffan och såg film före vi vid elva drog in till Oslo för att frysa fötterna av oss och se på raketer.

Idag vaknade jag igen med huvudvärk. :( så nu ligger jag med massagekudden och gör allt för att få bort skiten.
Planen var att njuta denna söndag innan lillgrabben kommer imorrn igen.:)

Du; gott nytt år!

4 kommentarer:

  1. Usch, hoppas huvudvärken går över. Gott nytt år

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år kusin! Apropå massagekudden: har du provat spikmatta? Det är min grej iaf!

    SvaraRadera