lördag 14 januari 2012

Dags

För blogging :)
Dagarna rullar på.
Barnet tar kål på mig, med det värsta humöret, rädsla för att vara själv och klänging.
Har jobbat fullt sen jul och det fungerar bra -jobbet blir en paus från livet hemma.
Är igång med träning igen.
Börja med powerstep i torsdags och imorse var det iväg och crosstraina. Lite tungt efter ca en timme sömn -men så gott att ha gjort det.

Vid fyra ska Adrian på kalas och sen har jag faktiskt desperat ringt en mamma av barna och frågat om dem kan ta med en extra kille hem för övernattning -och det kunde dem!!

Så från ca fyra idag har jag barnledigt till imorgon!
Det är så behövligt att jag till och med tror att jag klarar timmarna före :)

Dem ska kanske åka skidor imorrn, så nu har vi vart ute och köpt begangnade skor -båda passa på första försök, och 200:- styck var inte illa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar