tisdag 24 januari 2012

Inte massa

Finns inte så massa att skriva om nu för tiden. Dagarna är ganska lika.
Ungen har börjat sova på madrass på sitt rum. Ja, massa protester var dag.
Första kvällen avbröt han mig sex gånger under en film!!
Vi sover ca 5 timmar var natt och är ganska slitna båda två.

Jag är lite ute var dag. Föräldrasamtaler på jobbet genomför jag. Det är pip var dag jag ska gå, men jag måste bara komma väck lite.

Igår hade vi Vibeke och hennes två barn här på middag. Sen lämna vi barnen hemma och drog på Ikea.
Underbart att vara utan barn.
Kaffe i lugn och ro :)

Idag kommer stöttekontakten hit. Då ska jag och Hege träna.
Har rätt ont i benen efter joggeturen i söndags, men det får bara gå..

För att få paus hemma sitter jag ibland korta stunder på köket och tar en kaffe och pusslar. Ja, det är en del tjat från soffan få oxå, men 5 minuter kan man få :)

3 kommentarer:

  1. Herregud du verkar ha det jobbigare med din 10-åring än jag har med mina 3... Kanske ska vara glad att dom inte pratar så bra;)?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är kämpar på bra Jennie! Beundrar dig verkligen!
    Kram Marica

    SvaraRadera
  3. Ja här är det sommar,kom direkt så tar vi en öl i värmen. Om du vill sitta bredvid min välbyggda kropp;)?

    SvaraRadera