måndag 16 januari 2012

Mamma!!!!

Mamma, kan jag få soppa.
Mamma, kan du flytta mitt ben.
Mamma, jag vill ha mjölk i soppan.
Mamma, kan du sätta mig upp.
Mamma, jag vill inte ha soppa utan glass.
Mamma, kan du flytta mitt ben.
Mamma, kan du kasta glassen.....

Det är enklare med 10 små på jobb som hela dagen ropar Jennie.
Dem behöver bara ett knä att sitta i..

Och att gå på toa; hålla han under båda ben, och bak ryggen. Bära till hallen, släpa han på toa och hålla han upprest. Släpa tillbaka och så ta tag och bära upp i soffan igen.
Kramp i foten och ont i ryggen på mamman..

Hoppas hoppas smärtan snart försvinner. Grabben har legat i samma ställning sen ett igår -utom tre toabesök..

Jag är sliten!!!
(och det har bara gått en dag...)


Her ligger kungen med 4 kuddar bakom ryggen (som måste endras på ett antal gånger i timen..

1 kommentar:

  1. Fy det låter inge vidare ... Du får tänka att du får igen det när du blir gammal och grå, när han ska hjälpa sin gamla mor;)

    SvaraRadera