onsdag 18 januari 2012

Baby

Jag vill absolut inte ha en till baby.
Det har jag ju vetat i flera år.
Men inatt fick jag testa spädbarnslivet igen.
Jag la mig på madrassen på golvet kl 12. Klockan ett bar jag in den i Adrians rum för att han snarkade..
Efter nån timme vaknade han och ville ha hjälp med att byta ställning.
Så gick det en stund till och han ville ha hjälp med täcket.
Efter nån timme behövde han bajsa, men kom på när jag gått upp att han inte ville ändå..
Så gick det en stund till och han började blöda näsblod..
Phu..
Längtar till jag får sova i min säng!!

Idag händer lika mycket som vanligt.
Han ligger på samma ställe.
Måste snart tvinga honom upp..

Jag har precis fixat våfflor till han -efter begäran. - men tror du att han ville äta när dem var klara...?

1 kommentar:

  1. Men stackars han som har ont och stackars mamma som han verkar köra lite extra med...

    SvaraRadera