söndag 15 januari 2012

ett

Ett litet hus vill jag ha.
Dær jag kan måla, bygga och fixa precis som jag vill. 
Jag ønskar ett med tre sovrum. 
Varsitt till oss och ett sy/hobbyrum. 
En liten trædgård till jordgubbar. 

Och nu har jag hittat det. 
Det ær bara det lilla problemet att det ligger i Hjo och vi bor i Lørenskog och vill inte flytta hem riktigt æn. 

Så hær ser planritningen ut. 
Plus att det ær en kællare med tvættstuga och stort allrum! 
Perfekt till extra tv/spelrum. 

Det ær ett gammal radhus, som inte ær så fint inni eller ute. 
Men med bra møjligheter.. 

Har tænkt lite på om man kanske ska køpa det ændå, før att ha något om man får lust att flytta hem om några år. 
Men som mamma sa så ær det nog inte så smart, eller billigt.. 

Tryck på denna bilden om du vill se mer: 






4 kommentarer:

  1. Eller så köper du o flyttar hem till sommaren.. Åh vad mysigt!

    SvaraRadera
  2. Håller med Johanna :-) Tänk så mysigt

    SvaraRadera
  3. Jag skulle lätt ha köpt det!! Jättefin ju! :) Eller ja, har potensial att bli jättefint när man fått renovera lite. Mysigt med gillestuga i källaren, precis som vi! :)

    SvaraRadera