söndag 29 maj 2011

en söndag.

.. som startade med två grabbar på sovrummet klockan 7.30.
Eller jag vaknade före 6 och behövde gå på toa, men vågade inte fall grabbarna skulle vakna. 

Så var det på med kläder och i med gröt.
Adrian skulle i konfirmation, så vi körde dit han. (en timme bort)
Och så hem med kristoffer, och dricka kaffe med Laila.

Hann med en sväng till Ann Kristin (OCH SÅLDE 4 DREGGLISAR!!)
och en tur till Siv Anita. 


Så var det lite lite städing före symaskin ville igång igen. 
Försökte mig på gosedjur idag. 
DET var inte lätt! 
Pilligt och komplicerat. 
Men efter en del timmar (och frustration) hade jag 3 nya vänner hos mig. :) 


Dem är så otroligt fula att det nästan blir charmigt. 
kallar dem PUSSlingar:
-Man ska PUSSa på dem.
-dem är PUSSige (konstig på norska)

Vad tror ni -går mina charmtroll att sälja? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar