fredag 13 maj 2011

H J O

Mina sista inlägg är borta.. 
Ser att det har hänt med fler blogspottare.
Hoppas det bara är nån fredag den 13e grejja och att de kommer tillbaka.

Idag har det var jobb 7-14.10. 
Så hem och hämta bilen och bege sig till Hjo.

Bild på bron efter Uddevalla är tradition.

Och så en del "ut-av-rutan-kort"

Platta platta landet.

Jobbig resa :)

Men kom fram!! (nej, det är inte mamma på kortet)

Jag har en gång förut dratt hem till hjo efter jobb en fredag. 
Och idag kom jag på varför det inte blivit oftare. 
Jag brukar sova efter jobb på fredagar, och gör jag inte det så däckar jag i soffa...
Köra bil i 5 timmar är inte det samma. 

Var RIKTIGT jobbigt idag. 
Men det gick :)

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt att köra bil trött. Välkommen till Hjo och hoppas du får snufsa mycket på bebisen:)!

    SvaraRadera