söndag 15 maj 2011

LOPPIS!

Idag var stora loppisdagen här i sverige för mig. 
Åkte med moster, hennes kille och våra 2 barn till Tidan i morse. 
Ett stort hus, där flera våningar var fulla av "skit"


Hittade inte så mycket. Var ute efter tyg -men det fanns inget bra alls. 
Det blev några plåtburkar bara. 

Inne i Tidan "stad" var vi på två andra loppisaffärer.
Här fick jag tag i en bricka, en tavla och två burkar till. 


På vägen hem stannade vi hos mormor och morfar. 
Här fick vi middag och mer loppisfynd :D

Jag "tiggde till mig" tyg, plättjärn, prydnadsak och krukor. 


Här är mormors hus. 
Om du har lust att köpa det så tryck på bilden :D

Alla mina fynd ligger i bilen, men om du vill se så säg till.
Kan gå ut och hämta och ta kort :)

1 kommentar:

  1. Klart jag vill se, skrollade neråt och undrade när de skulle visas på bild

    SvaraRadera