söndag 15 maj 2011

Här kommer de!

Okej Marina. 
Då har jag tagit kort på nästan allt faktiskt :)

För en som är väldigt dålig på att vända stora pannkakor.
Och perfekt med plättar till Adrians matpacke.

Barndomsminne.
Mormors blåa katt.

En del av tygerna.

Söt bricka jag ska ha på balkongen

Burkar som var söta.
Den med gula blommor är stor favorit.

Här ska jag så smultron tänkte jag.

En hylla och en pappershållare. 
Ska målas vita då.

Ett gäng krukor.

Nya röda jeans för 20:-
Råkade färga de gamla jag hade..

Mamma hade en gråtande pojke när jag var barn. 
Nu har jag också.

Denna bara följde med..

Söt burk att ha socker eller något i.


Sådär; det var det :)
Vilken/vilka var er favorit?

3 kommentarer:

  1. Spännande att få se din lägenhet med alla dina loppisfynd :)

    SvaraRadera
  2. Läckert. Vilka coola tyger. Svårt att välja favorit, men den du skulle så smultron i var läcker. Burken med gula blommor på håller jag med om att den var finast

    SvaraRadera
  3. Tygerna och jeansen är mina favoriter,fina grejer!

    SvaraRadera