fredag 6 maj 2011

nya skor.

Nu jag jag vart och shoppat skor oxå. 
Har provat converse förut och mina fötter har varit alldeles för breda. 


Så för några dagar sen hittade jag ett par i str 41 på finn.no. 
Tänkte att det borde kanske gå, så betällde dissa. 


I förrgår hittade jag även ett par i 39 -så slog till där också. 
jag var och hämtade dem i 39 igår -och när jag kom hem låg de andra i posten.







Dem röda är i 41 och kostade 350:- med porto. 
Dem svarta är i 39 och kostade bara 200:- !!

Gillade så den röd/svarta färgen -men dem blir nog för stora alltså.


Någon med lite större fötter än mig som är intresserad? 

Så nu har jag äntligen också converse -samma färg som min son :D

1 kommentar:

  1. De rödrutiga var hur snygga som helst, synd att de är för stora! Har också Converse och ska köpa ett par till, fast marinblå denna gången.

    SvaraRadera