lördag 8 januari 2011

2010

Tänkte lägga ut bilder för var månade i 2010 som förra året, men orkade inte leta.
Så istället hittade jag denna på en blogg; så här var mitt 2010.


Årets person var Ingrid (vilken sommar)
Årets matrett var soppa (med kål, vitlök, linser m.m)
Årets beste avgjørelse var att bli singel.
Årets største glede var som vanligt första tussilagon.
Årets beste måned var november. 
Årets savn har vart Hjo.
Årets vin var rött (kommer aldrig ihåg märken)
Årets album var "Säg ingenting till mig" med Melissa Horn
Årets wtf var att jag aldrig fick lägenhet.
Årets kjøp var ny pc.
Årets mest irriterende person var alla som inte har blinkern
Årets søteste var mitt barn (vilka julklappar)
Årets film var Trigger (ja, en barnfilm men såå söt)
Årets koseligste ord var ja (alltid fint att få ja)
Årets beste blogg Marina.


Jag utmanar: alla till att göra det samma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar