fredag 28 januari 2011

Ett kök

Idag hade jag tänkt att visa dig köket.
Här är det också många ändringar som ska göras.
Just nu håller jag på och målar den väggen som ska bli blå. :)

Matlagningdelen.
Syns att det är sjukhusbolig, men är inte mycket jag kan göra här.
Man får inte måla skåpsluckor..

men pynta upp med en söt radio kan man.

Matsalsdelen.
Bordet ska bytas ut mot ett runt som jag ska måla vitt.
Stolarna ska också bytas ut.
Och gardinerna.
På lilla hyllan tänkte jag odla kryddor.

I hyllan står f.ex koppen jag köpte och den jag fick av Adrian till jul.
Och ett kort på mig och pappa.

Plåtburkar i söta färger.

Min bardomsservise.
Den är så söt. :)

Kontor och gästrumsdelen.
Väggen här ska bli blårandig och fylld med kort.
Skrivbordet ska bytas ut mot ett skatoll.
Alla lådor han jag inte någon bra plan till än,
får se hur det ser ut när det andra är klart först.


3 kommentarer:

  1. så utrolig koselig det er hos deg..
    Når kan vi komme på besøk til deg da Jennie?:)

    SvaraRadera
  2. Det kan ni göra snart det :)
    Tack :)

    SvaraRadera