torsdag 20 januari 2011

planering

Sitter och drömmer och planerar
Vilka färger jag ska ha i rummen.
Jag kommer säkert att måla om alla. :)
I vardagsrummet ska det iallafall gå i brunt.
En ljusbrun, och så en eller två väggar i mörkbrun.
Adrians rum ska gå i rött och svart.
Köket blir nog också åt det bruna hållet. 


Det jag tänker på nu är hallen. 
Vill ha vit på 3 väggar och en annan färg på den man möter.
Men vilken?
Vill ha en kraftig färg tro jag. 
Kanske knallröd?
Eller knallgul? Grön? Lila? Brun här också?
Rosa? Blå? Nej -inte blå iallafall tror jag..


Hjälp mig.. 
Kom med tips.
Vilken färg hade du valt??

5 kommentarer:

  1. Jag hade valt nog valt lila,eller breda ränder som ligger med olika skrikiga färger,typ grön,lila,turkos. Absolut inte blått,jag är allergisk mot det efter vår blåa period när vi bodde på Skövdevägen,minns du? Blåa väggar,tavlor,skålar,bestick,toaborste mm mm mm

    Jag lovar att hälsa på innan sommaren,du tog ju så bra hand om oss sist.

    SvaraRadera
  2. Mm, lila passar ju med det bruna i de andra rummen, men är inte alls säker än. tror kanske det blir för dyster färg..
    Första tanken var knallröd..

    Ja, gör det -denna gången blir det inte gästrum då, sånn lyx har vi inte längre :)

    SvaraRadera
  3. hva med bondegrønn??? :-)
    altså, en behagelig grønnfarge ...

    SvaraRadera
  4. Lilla!! Det er lekkert! Passer ogaå sammen med brunfarge slik at det blir en helhet i leiligheten. Jeg sliter med fargevalg selv for tiden jeg... gleder meg til å se hvordan dere får det! :)

    SvaraRadera