måndag 24 januari 2011

måndag

Idag har jag vart och gjort go´jobben.
Städat toaletten i radhuset. 
Så mycket smått och gott man samlar under badkaret alltså :)

Här hemma börjar saker komma på plats.
Jag har bara gett bort för mycket möbler -så får inte packat upp. 
Och skulle tömma lådor för tavlor idag -och fant fort ut att här är det mycket murväggar..

Så imorgon blir det att dra och handla murspikar.
Och en tur till Oslo och hämta en gratis sektion jag hittat på finn.no.
En gammaldags som en dam på ca 70-80 år ska ge bort. 
Ska måla den en dag jag får lust, men packa in först och få lite system här.

(här är den)

Måste också en tur på ikea när jag får pengar.
Och handla massa massa massa. :)
Har skrivit en liten lista på saker på 5000:- redan.
Och kommer stadig på nya saker jag behöver. 

Så färg till några väggar. 
Och gardiner och dukar. 
Ja, det behövs en del för att mitt slott ska bli så som jag vill ha det.

Men; Det känns som jag trivs och kommer trivas här.
Även om det är väldigt svårt att somna. 
Köket är mitt favoritrum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar