söndag 30 januari 2011

Nya väggen på köket

Nu har jag fått släpat in ett hörnskåp -som är väldigt gammalt = Vääldigt tungt, ensam.
Och ett skatoll som var lite lättare. 
Fått bort massa klistermärken och målat en vägg.
Och fått upp alla tavlor.
Så nu börjar köket likna något.
Bara få in nya bordet och stolarna, köpa gardiner och dukar och annat tyg -så är det klart. :)



Idag ska jag iväg och hämta möbler till hallen.
ja, jag har hittat dem på finn också.
Inte gratis då, med 300:- för två möbler är inte illa! :)

När jag sen fått upp dem, kanske jag klarar att bestämma mig för väggfärg där också.

Fick städat allt utom Adrians rum igår.
Så nu ser det ut som ett hem.
Adrian är inte klar med uppackning än, men han får ta det i sitt tempo.

*****************
Ha en fin fin söndag.
Och grattis till moster Ann-Sofie som blir 45 år idag.

(förresten -du vet väl att man kan trycka på bilden för att se den i större format?)

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir! Du är duktig du *s*

    SvaraRadera
  2. Fantastisk fin vägg. Älskar kort som sitter huller om buller och med olika fina ramar. Gillar även de randiga färgerna. Kram

    SvaraRadera