onsdag 5 januari 2011

nytt år

Har haft ett bloggupphåll nu i julen. 
Vi har varit hemma i Sverige och på Gran Canaria.

Det har vart skönt med lite semester.
Men nästan ännu skönare nu när det är nytt år -och närmare våren.




Jag har inga nyårslöften som vanligt. 
Tycker det är bättre att leva efter löften när man kommer på dem istället för att vänta till nyår. 


Men 2011 ska iallafall bli ett bra år. 
Jag ska njuta varje stund jag kan. 
Fortsätta glädja mig åt småsaker.

Fortsätta se positivt på livet.

Jag ska njuta tiden med mig själv och Adrian. 
Ta livet med ro. :)


Idag har jag äntligen fått ut all jul och städat hela huset. -förhoppningsvis för sista gången.
Väntar ännu på svar om ny bostad.. Jag hoppas på nästa helg, men det ser inte ut som dem flyttat ut än bara..

Nu kommer snart Adrian, då blir det läxor och mat före vi drar till Laila och Toffe och firar julafton igen :D

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar