tisdag 8 november 2011

För två veckor sen.

För två veckor sen var jag på träning och hade det kul.
För två veckor sen var det inte lång tid till mina två småsystrar skulle komma till mig.
För två veckor sen var allt så bra..

För två veckor visste jag inte att min söta syster var död.

Färdig på träningen och tre missade samtal från min andra syster.
Och ändå förstod jag inte att något hänt.
Hon som aldrig ringer..

För två veckor och en timme sen ringde jag tillbaka.
För två veckor och en timme sen ändrades allt..

4 kommentarer:

  1. Så otroligt ofattbart. Jag tänker på er. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är så hemskt att det är omöjligt att förstå, livet för er är för alltid förändrat :-/

    SvaraRadera
  3. Utrolig tragisk Jennie. Kan ikke en gang tenke meg til hvor vondt dette må være for deg og dine. Livet blir aldri det samme igjen, men man lærer seg kanskje å leve med det tror jeg. Sånn etter hvert.
    Stor klem til deg Jennie.

    SvaraRadera
  4. Känslan av att inte kunna backa tiden är en så fruktansvärd känsla...

    SvaraRadera