lördag 5 november 2011

Huvudvärk

Efter en heldag med huvudvärk igår kan jag konstatera att det är ganska skit att vakna med det idag också..

Borde egentligen ha städat här -men ork och lust är helt borta.

Både denna lördag och söndag är helt tomma för planer.
Borde egentligen ha skrivit månads rev och förberett föräldrasamtaler, men klarar inte att koncentrera mig om pappersarbete än..

Dem sista dagarna har jag vart och tatuerat det motivet som Erika skulle ha haft. Blev jättenöjd -och det tror jag hon också hade blivit.
Gjorde så mycket ondare än den andra -första minuterna prickade det framför ögonen och jag svimmade nästan -så fick ligga de andra timmarna :p

Jag har också gjort klart minneväggen -och invigt den med lite gråt.
Väldigt praktiskt att ha den i köket -så man i vardagsrummet kan koncentrera sig om andra saker och hellre sätta sig i kökssoffan i ensamhet när man känner för det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar