tisdag 22 november 2011

och..

..det gjorde jag. 
Gick till jobb småspyande. 
Var jobbiga första timmar med ont i magen och huvud.
Men så vid lunchtid gick det över!! 

Är glad för att det bara är tisdag och torsdag denna vecka så jag hinner vila lite emellan (och göra pappersarbete) 
Och sen, nästa vecka börjar den bästa månaden i bhg! 
Juuul!


Annars lunkar timmarna på. 

Blir väldigt "tänkig i sängen på kvällarna. 
Igår låg jag länge och tänkte på livet efter döden. 
Att om det nu skulle vara så att man ses efter livet -så är det ändå ca 50 år kvar till jag får möta henne igen.

Och ser hon då ut som nu, och ser jag ut som då? 


Men jag tror ju egentligen på att man blir en ny bebis efter man har "spökat" klart. 
Vill inte tro så just nu.. :/ 


2 kommentarer:

  1. Vad bra att det gick fint efter lunch och att du har en "vilodag" imorgon. Hoppas du slipper huvudvärk då. Inte konstigt att du har sådana tankar. Hoppas du får sova lite i natt. Puss

    SvaraRadera
  2. Visst undrar man vad som händer efter detta livet,tyvärr finns det ju inget svar men jag tror som dig att man föds på nytt.

    Hoppas att du mår bättre idag och slipper den där jäkla huvudvärken!

    Kram

    SvaraRadera