tisdag 29 november 2011

Hurra för mig

Idag är det min födelsedag.
Alla andra år har jag fått ställa Adrian klocka så har han gått upp och sjungt för mig på morgonen.
Men inte i år.
När jag frågade igår så orkade han inte. :(
Det är faktiskt ganska trist -och speciellt i år.
Detta kommer ändå inte bli en så bra födelsedag som det brukar. Det blir grattis från en person för lite.

Så ja, hade en knäck till igår -klarade att gråta i 5 timmar och somna efter tre.
Så detta är en födelsedag med huvudvärk -och otroligt sliten..

Ska på jobb 9.50 till 17.
Känner nu att jag inte vill bli firad egentligen -och jag som brukar digga min alldeles egna dag..
Vill bara vara hemma och sova bort hela 29 november.

Äh, bara att bita ihop timmarna på jobb och så komma hem till ingen firing.

Har iallafall fått present från lillgrabben då. Vi var på shopping i fredags (han fick pengar av mig och ringde när han var klar..)

Söt ängel ljusstake blev det:

1 kommentar:

  1. Grattis på din dag fast den inte är som den borde.

    Kramar från Hjo!

    SvaraRadera