fredag 11 november 2011

Helgtur

Idag drar jag och Thomas till Borlänge för att festa ihop med Jari och sari som jag mötte på peace and love i sommar.

Imorgon ska vi på konsert med bland annat: dia psalma, mimikry och asta kask!! Punkfesten heter det -kunde ju inte passat bättre för mig :)

Måste ta det lungt med alkoholen då, både för att överleva dagen efter och för att inte bryta ihop..

Längtar inte så massa till över fem timmar i bil en väg, men Thomas kör och jag har bra musik så det ska nog gå bra :)

Och detta blir allra sista gången i hela mitt liv som jag kommer se mina älsklingar dia psalma live..

Vad ska du göra i helgen då?

3 kommentarer:

  1. Så härligt, hoppas du får en superhelg. Vi ska bara vara hemma, Oseas har blivit sjuk. Så jag ska försöka låta bli att smittas (yeah right, maginfluensa)

    SvaraRadera
  2. Å så skoj!!! Jag ska till en vän ikväll å dricka lite vin å tjata skit, sen jobbar jag i morgon :D
    Kram

    SvaraRadera